Re: Estat del manual de d-i [2006-01-03]

On Tue, Jan 03, 2006 at 09:33:20PM +0200, Guillem Jover wrote:
> El Jordi ha demanat a Frans que ens deixes uns dies més per acabar el
> manual, però ha dit que ja era massa tard i que la string freeze havia
> acabat... no obstant hem arribat a un compromís.

I m'he deixat de dir que el compromís consisteix en acabar-ho per
abans del 14 (més de la setmana que pensàvem que ens donarien
inicialment ;). Aquí el seu missatge de commit:

20:37 < CIA-7> debian-installer: fjp d-i * r33721
               /sarge/installer/doc/manual/ca/: Add Catalan translation as
               translators would like to finish it for Sarge and have promised
               to do so 14 Januari 2006 at the latest

salut,
guillem