Estat del manual de d-i [2006-01-03]

Hola!

El Jordi ha demanat a Frans que ens deixes uns dies més per acabar el
manual, però ha dit que ja era massa tard i que la string freeze havia
acabat... no obstant hem arribat a un compromís. El trunk del repo ara
començara a canviar un altre cop, però ens han copiat a la branca de
sarge, per tant podem acabar-la, que ens posin el manual a la web i
després continuar amb el trunk per a etch.

A partir d'ara agafeu els fitxers per a traduir de:

  <http://people.debian.org/~guillem/catalan/manual/>

Jo m'encarregaré de fer el commit al trunk i a la branca de sarge...

Si esteu fent servir doc-check, amb la branca de sarge no funciona.
Els scripts de build, sí.

salut,
guillem