Hola una altra vegada

Hola a tots :

Com alguns de vosaltres recordareu (segurament el Guillem perque ens
coneixem personalment de Badopi), vaig estar una temporada traduïnt un
parell o tres pos per aquest grup de traducció de Debian al català.

Un dels meus propòsits per el proper any 2006 es contribuïr més
activament al projecte Debian i el meu punt de partida serà contribuïr
activament a la traducció de Debian al català.

Primer de tot, cosa que no vaig fer amb massa atenció l'altra vegada,
em llegiré la documentació de traducció i els estats dels pos per no
fotre la tabarra tant com la vaig fotre l'altra vegada al pobre Guillem.

Ara miraré els pos que vaig traduïr, en quin estat es troben i que com
els puc modificar (perque suposo que deuen estar obsolets).

Salutacions a tots

	Miquel (a.k.a. Ktalà a.k.a. Ton)

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad