Re: Estat del manual de d-i

On Thu, Dec 22, 2005 at 01:33:08AM +0100, orestes@tsc.upc.edu wrote:
> Guillem, no ho acabo d'entendre: dius que deixem per més tard la traducció
> de les plantilles debconf, però justament la que em faltava a mi per
> acabar (console-data) és una plantilla debconf, no? M'ho pots aclarir una
> mica?

Perdó pel merder =). El que volia dir era fer ara en paral·lel el
manual i les plantilles del d-i, ja que pel manual tenim la «string
freeze» i si ho acabem tindríem el manual en la pròxima revisió de
sarge (stable), i les plantilles de d-i ja que s'està preparant una
beta imminent.

Espero que ara estigui clar. =)

salut,
guillem