Re: Estat i estadístiques dels po de d-i

En/na Orestes Mas ha escrit:
> Jo si que puc fer el console-data, només que m'ha costat un ou trobar el
> fitxer POT actualitzat (he estat a punt de desistir), i finalment l'he
> trobat a http://people.debian.org/~seppy/d-i/level2/POT/
>
> No es podria posar un enllaç més visible a les pàgines de traducció de
> Debian al Català?

Bé, no em feu cas. Més visible era impossible, el que passa és que com
que estava marcat en verd em pensava que es tractava de la versió
antiga, ja traduïda, i el cert és que quedaven certes cadenes fuzzy.

Ja el tinc llest, l'envio en un altre missatge.

Orestes.