Re: =?US-ASCII?Q?Revisi=F3 urgent?=

Hola Miguel,

[ Em sembla que el teu MUA te problemes amb l'encoding i no talla les
  línies. :) ]

On Wed, Feb 23, 2005 at 01:23:53PM +0100, Miguel Gea Milvaques wrote:
> Com sabeu les traduccions del manual es tanquen el 3 de Mar?a, aix?
> que ?s urgent la revisi? d'un dels documents que vaig enviar per
> revisar, del qual no he rebut cap correcci? (i no crec que estigui
> perfecte).

El vaig afegir al repo de svn, ara no recordo si el vaig revisar,
però una passada ràpida devia fer, si algú altre s'ho pot mirar
millor. Tot i que si no tenim un percentatge gran del manual traduït
no s'inclourà al CD, per tant no tenim tanta pressa. Estarà disponible
a la web.

salut,
guillem