Re: trabajo

Hola,

Entiendes que traducimos paginas web y otros documentos de ingles a
catalan, y que lo hacemos como voluntarios?

Si es el cas, doncs si, hi ha prou feina per tothom.  Em pots
contestar directamente o be a la llista per mes detalls.  Hi ha un
document que hauria de llegir que explica el proces que utilitzem a la
llista.  Pero primer, si et plau, clarifica les teves intencions...

records,
Matt