Presentació

Hola a tots:

	El meu nom és Miguel i he decidit col·laborar amb les traduccions al
català. De moment he parlat amb Jordi Mallach i Guillem Jover i m'han
donat algunes indicacions per començar. Estic llegint una mica: la Guia
d'estil, el Recull de Termes de Softcatalà, el que hi ha fet i per fer.
A més a més estic mirant les ferramentes que hi ha de traducció.
	No he treballat mai amb traducció, per tant no se si faré molt o poc,
però de moment m'agrada la idea. Quan tingui una mica més d'idea
començaré a col·laborar i us demanaré que puc començar a traduir o que
és el mes urgent. De moment llegiré tot el que arriba a la llista.

Adéu.
--
Miguel Gea Milvaques <debian@miguelgea.com>