Re: presentacio

A Dissabte 14 Agost 2004 02:01, Guillem Jover va escriure:
> Hola Joan,
>
> De l'instal·lador se n'encarrega en Jordi, pero tenim molta feina per
> fer o sigui que si tens temps lliure i ganes ... :>
>
> Si prefereixes que t'assignem feines urgents, demana.
>
> salut,
> guillem

Bé, em sembla que ja he agafat una mica l'estil i el mètode que utilitzeu,
així que si hi ha algunes feines urgents per fer digueu-me... Si tenen a
veure amb l'instal·lador, si us plau, expliqueu-me una mica la manera de
funcionar...

De moment, si a ningú li importa, agafaré l'encàrrec d'en W. Borgert. No és
que pensi en fer-me famós :) però he vist el document i penso que em pot ser
útil per les meves classes. A més, no és gaire llarg... Faré una primera
traducció i l'enviaré per si ho voleu revisar.

Fins aviat,

Joan