Re: [RFR2] po://shadow/po/ca.po

Dnia Dissabte 05 Juny 2004 07:23, Guillem Jover napisał:
> Hola,
>
> Gracies als que heu corregit aquest monstre.
>
> He arreglat algunes de les coses que em comentaveu. I ara ja no esta
> traduit en indi. =)
Hola Guillem,
hi ha cosetes encara que cal corregir:
Espero no haver-me deixat cap més. :)
#: src/passwd.c:286
msgid "You can use -t option to force the change.\n"
msgstr "Podeu usar la opció «-t» per a forçar un canvi.\n"
l'opció

#: src/suauth.c:114
msgid "Please enter your OWN password as authentication.\n"
msgstr ""
"Si us plau introduïu la vostra PROPIA contrasenya com a auntenticació.\n"
PRÒPIA --> si normalment accentues les majúscules aquí també ho hauries de
fer.

#. make new environment active
#: src/sulogin.c:243
msgid "Entering System Maintenance Mode\n"
msgstr "S'esta entrant en mode de manteniment del sistema\n"
S'està

#: src/vipw.c:141
msgid "Couldn't make backup"
msgstr "No s'ha pogut fer una copia de seguretat"
còpia
--
Daniel López (a.k.a. Azazelo)
Jabber ID: azazelo en jabber.org