Re: [RFR2] po-debconf://console-common - Els Puntets

On Fri, Apr 16, 2004 at 11:17:31PM +0200, Orestes Mas wrote:
> Tanmateix, em sembla que ja he detectat l'origen del problema, present
> només en 2 frases: Precisament unes que vaig reaprofitar fent
> "cut&paste" d'una altra: Sembla que el gtranslator va copiar realment
> puntets enlloc d'espais, i jo no ho vaig notar perquè el programa ho
> representa igual.

Buf, t'ho anava a dir demà, contestan-te al correu. És un bug conegut de
gtranslator, que està arreglat en CVS. La versió 1.2.0 l'arregla.

Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/
GnuPG public key information available at http://oskuro.net/~jordi/