Re: [RFR] po-debconf://console-data

Hola Orestes,

On Sat, Apr 03, 2004 at 05:38:33PM +0200, Orestes Mas wrote:
> Si us plau, dieu-me si a "l'assumpte" s'ha de posar només el nom del
> paquet o bé també la versió i l'extensió. Ho dic perquè el paquet té un
> nom molt llarg (console-data_debian_po_ca.po)

Al Subject: del mail on va la pseudo-url nomes hi va el nom del paquet,
opcionalment seguit d'altra informacio com pot ser el path del fitxer en
el codi font del paquet en el cas de les po:// o debian-installer://.

A on si que hi va la extensio es a l'adjunt, es igual com es digui el
fitxer, el bot nomes mira el primer fitxer que correspon amb el tipus de
pseudo-url especificada.

> I una altra cosa: S'ha d'enviar al Bot comprimit (GZ) o sense? Em sembla
> que a la web estan comprimits, i al manual no diu res al respecte.
> Tampoc no s'especifica al manual de les pseudo-url què significa el
> "cami-font-paquet".

A la web no haurien d'estar comprimits, si ho estan comenta'm quins.
Encara que si tinc temps vull implementar-ho aquesta setmana, que agafi
opcionalment qualsevol fitxer que se li envii comprimit en .gz o .bz2.

salut,
guillem