Re: Aquesta aplicació i jo no ens portem bé

On Fri, Jan 30, 2004 at 12:58:50AM +0100, Aleix Badia i Bosch wrote:
> Aquesta aplicació em vol boicotejar ?¿?¿

Sento tots els problemes que han sorgit i els que sorgiran, el
programa el varem agafar fet dels equips francesos i holandesos,
ens estem trobant ara amb els errors O:>, que anirem arreglant.
Per tant, qualsevol cosa extranya que us façi el bot comente-ho.

> Us asseguro que he adjuntat el fitxer amb tota la delicadesa del món !!
> Pq coi no vol sortir a la web?

Per que l'adjunt tenia l'extensio '.pot' i nomes busca per arxius amb
extensio '.po'. Ara li donare per que el mostri a la web.

salut,
guillem