Dubtes de format

El format dels assumptes segons el tipus em té una mica intrigat. Ara
mateix volia enviar:

[ITT] po-debconf://aptitude

Segons el format hauria de ser:
po://package-name/path-in-sourcepackage

i no tinc massa clar a què es refereix amb path-in-sourcepackage.

El camí dins l'estructura de directoris/fitxers de la font del paquet
(potser arran de múltiples .po per paquet)? Si ho trec de la web no em
complica una mica la cosa?

[ITT] po-debconf://aptitude/aptitude-0.2.13/po/ca.po

Els fitxers que estic mirant per traduir els trec tots de la web i
segons l'ordre de prioritat de
http://people.debian.org/~guillem/catalan/TODO

Potser aniria bé fer un pàgina més directa amb els fitxers a traduir
segons l'ordre de prioritats. Si em passeu la llista em puc comprometre
a fer-la i de passada generar al costat la corresponent ordre de petició
[ITT] amb el corresponent path-in-sourcepackage. Bàsicament per
facilitar-ho tot plegat.

M'imagino que tot l'aplicatiu que explicava en Jordi entra en
funcionament a partir de la ITT, però no abans. Seria qüestió de que la
persona amb ganes de traduir creues les dades estàtiques del primer
llistat amb les dinàmiques de l'aplicació que va explicar el Jordi,
segurament no és la millor solució, però potser serveix per sortir del
pas.

Només és una proposta i potser ja està tot fet i m'estic embolicant, tot
just acabo d'arribar a la llista.

Salut i records