Re: Iniciació

Hola Pau,

On Thu, Jan 22, 2004 at 07:24:37PM +0100, Pau Rul·lan Ferragut wrote:
>    Bé, primer presentar-me. Em dic Pau Rul·lan Ferragut i sóc novell en
> el món del GNU/Linux i de la localització, encara més. Opino que és una
> tasca molt important i per això he agafat una mica d'empenta per
> decidir-me a començar, malgrat que no tinc ni idea com.

Benvingut.

>    La pregunta en si és quina documentació-tutorial-curset puc
> aconseguir per poder ajudar en aquesta feina? El llistat de termes si
> que el tinc accesible, però no sé ni quins programes usar, d'on trec els
> originals ni a on he d'enviar les coses.

Be, depen de la tasca de traduccio, per exemple per a traduir fitxers po
ho pots fer amb qualsevol editor de text ja que tens el text original i
l'espai per a posar el text a traduir. Pero tambe pots emprar editors
especialitzats com el kbabel o el gtranslator. Et recomanaria tambe que
et llegeixis la documentacio del gettext.

I per a començar a traduir mira't la pagina:

	<http://www.debian.org/international/Catalan/>

Podries començar per les plantilles de debconf.

salut,
guillem