Iniciació

Uep companys!
Bé, primer presentar-me. Em dic Pau Rul·lan Ferragut i sóc novell en el món del GNU/Linux i de la localització, encara més. Opino que és una tasca molt important i per això he agafat una mica d'empenta per decidir-me a començar, malgrat que no tinc ni idea com. La pregunta en si és quina documentació-tutorial-curset puc aconseguir per poder ajudar en aquesta feina? El llistat de termes si que el tinc accesible, però no sé ni quins programes usar, d'on trec els originals ni a on he d'enviar les coses. Bé, sento emprenayar amb una cosa tan elemental però trobo per on començar...
   Moltes gràcies!!
   Pau Rul·lan Ferragut