Re: Assignació de missatges de debconf

A Dissabte 20 Setembre 2003 18:44, Jordi Mallach va escriure:

> El DDTP no soluciona en absolut això. Tú pots ficar les traduccions de
> debcofn al ddtp i els mantenidors respectius les poden ignorar
> igualment.

  Malauradament és ben cert, a veure si trobo temps per anar a la caça
d'aquest bugs tan selectes, la meva pàgina al BTS ja comença a semblar can
pistraus.

  Guaiteu aquest:
	<http://bugs.debian.org/139733>

> I la traducció està al 50%, més o menys. Ara li estic dedicant temps,
> quan l'acabe ja posaré el po per ací.

  OK!! Ara estic molt ficat amb el KDE però si vols que en faça algun ja
diràs.

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca