Re: Traducció de l'instal·lador

A Dimecres 30 Juliol 2003 23:16, Guillem Jover va escriure:
> Hola ja he tornat! ;)

> Si, ara que ja he tornat em posare en tots els temes que tinc pendents =P.
>
> Per lo de l'organitzacio, podriem obrir un projecte a Alioth (com el
> Jordi ha comentat), on els no-developers us podeu obrir comptes, i
> treballar sobre CVS com els -l10n-spanish, per despres algu de nosaltres
> ho apugi (Robert, se que estas vigilant ;).
>
> Per lo de la qualitat (tb prefereixo aquesta en front la quantitat),
> potser podem requerir tres revisions d'un document abans d'apujar-lo.

  Hola Guillem

  Ja tinc un apt-HOWTO a l'espera de que actualitzin la versió en anglès (ja
n'he informat) i si algú de l'equip el pot revisar mentrestant, millor que
millor.

  De moment a l10n-spanish sols usen el DWN (que jo sàpiga) però fora bona
idea per assegurar-se de que els fitxers estan en cua d'espera o si els han
_apujat_ (o enfilat per a fer-ho més amè).

  Toni

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html