Re: Traducció de l'instal·lador

Hola ja he tornat! ;)

On Mon, Jul 14, 2003 at 05:45:59PM +0200, Robert Millan wrote:

> en Jordi, en Guillem i jo :)
>
> si hi ha sort, potser en Guillem es deixi caure per aqui quan torni d'Oslo
> (DebConf)

Si, ara que ja he tornat em posare en tots els temes que tinc pendents =P.

Per lo de l'organitzacio, podriem obrir un projecte a Alioth (com el
Jordi ha comentat), on els no-developers us podeu obrir comptes, i
treballar sobre CVS com els -l10n-spanish, per despres algu de nosaltres
ho apugi (Robert, se que estas vigilant ;).

Per lo de la qualitat (tb prefereixo aquesta en front la quantitat),
potser podem requerir tres revisions d'un document abans d'apujar-lo.

salut,
guillem