Re: Estat de la web

A Dimecres 30 Juliol 2003 06:11, Matt Bonner va escriure:
> Hola Toni,
>
> Ho sento, pero no tinc temps mirar res mes ara.  Estic a tope a
> la feina i em caso en una setmana.  Aixo si, he notat unes
> vegades que poses "hem" quan vols dir "em", com:

  Si, en els correus electrònics cometo moltíssims errors, sobretot de typo,
ja estic a l'aguait d'aquest tema. No us estigueu d'escridassar-me (en sentit
figuratiu) per no haver passat l'ISpell.

  Toni
PD:
Et còpio!! I et desitjo el millor dels millors :)

## <bella5@teleline.es.nospam> ## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/