Re: Canviar configuració de les X

A Dijous 08 Maig 2003 14:26, Xavier Bernadí va escriure:
> Acabo d'instalar Debian i he carregat el GNome, peró la resolució no es la
> que jo vull i no hi ha manera de canviarla. Quan faig un "dpkg-reconfigure
> xserver-s3" escullo tres resolucions de pantalla, peró al iniciar el GNOME
> sembla que estigui a 800x600, peró les lletres son molt grans i quan obro
> algun programa aquest es posa en una posició de la pantalla on no es veu
> tota la finestra i no el puc moure.
>
> Que puc fer?

Anar a:

http://lists.debian.org/debian-user-catalan/

al camp :
Subscribe / Unsubscribe
Your Mail adress
omplir-ho amb l'adreça de correu que vulguis, per exemple xavier@farmavet.com

I apretar el botó de subscribe.

Després, si et sembla bé, fas un "reply" del correu que rebràs a aquella
adreça.

I per últim, fes un copy & paste del teu correu i l'envies a la nova llista.

Probablament allà et respondrem.

Gràcies i com diu el Toni "de bon rotllo" ;-)