Re: apt 0.5.4.9 release

Despres de la llarga feina de traduir una pagina web contra patents
de programari pel Xavi, i un bon descans despres, per fi em poso a
corregir i traduir on calgui els missatges d'apt.  Fins ara, tutto
bene. Una pregunta, nomes.  Diu apt en angles:

msgid "Cannot get debconf version. Is debconf installed?"

i s'ha traduit com:

msgstr "No es pot aconseguir la versió de debconf. Està instal·lat debconf?"

pero em sona millor obtenir que aconseguir.  Alguna opinio?

Evidentment, si hi ha alguna rao per no traduir apt ara, o d'esperar,
fes-m'ho saber quan abans, pliz.

records,
Mateu

=====