modem + tarja de xarxa

Hola, l'altre dia vaig configurar un ordinador amb debian que tenia una tarja de xarxa incorporada a la placa mare pero es tenia que fer la conexió a internet via modem.

amb aquesta situació hem vaig trobar un problema, al fer la conexió via pppd s'hem conectava correctament pero no podia veure res. Per solucionar-ho vaig tindre que desactivar la intercice eth0 (ifdown eth0) abans d'iniciar l'etabliment de la conexió per modem.

Aquest sistema es una mica cutre, pero no aconsegueixo trobar la manera de poder indre conextiviat via modem sense desactivar la interficie de xarxa. Hi ha alguna manera? jo crec que es podria fer amb el route, pero no ho he aconseguit.

gràcies.
--
Ferran Fàbregas