Re: apt 0.5.4.9 release

A Diumenge 09 Febrer 2003 20:49, Jordi Mallach va escriure:

> Fa temps vaig demanar a Michael Piefel el ca.po d'apt-i18n per a
> completar-ho, i em va dir que no hi havia un ca.po en el paquet, així
> que vaig donar per suposat que finalment no es va completar aquesta
> traducció... Es a dir, que no he fet res en ella pq em van dir que no
> existia. Matt?
>
> Jordi

  Hola Jordi

  M'assembla que vas un pel despistat. Fa un temps que varem quedar per aquí
que com no existia el i18n a APT ens quedàvem nosaltres la traducció per a
fer-la amb tranquilitat.

  Ja està feta, la té en Matt i sols li demano -a través de la llista- per si
l'ha corregit o si cal actuar-hi. Vaja això és el que he donat a entendre al
primer correu però aquí passo un parell d'enllaços que refresquin el tema:

  Presentació:
http://lists.debian.org/debian-l10n-catalan/2002/debian-l10n-catalan-200203/msg00082.html
  Etiquetat com a no imminent:
http://lists.debian.org/debian-l10n-catalan/2002/debian-l10n-catalan-200205/msg00011.html

  L'original segueix estan al meu espai web personal:
	<http://www.terra.es/personal7/bella5/debian/apt_ca.po.bz2>
Aquesta traducció consta de dos fitxers; un de curt "el core", amb les cadenes
més emprades i un de llarg, amb tot el demés. El curt el tinc jo i ja el
varen corregir.

  Toni

Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 598.01 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.20  -  XFree86 4.2.1-5

-