Re: M'agradaria col·laborar_amb_les_traduccions

Hola Manel,

Un comentari mes sobre l'angles...apart de que els altres
que t'han respost fins ara tenen un nivell forc,a bo, hi
ha alguns..erm...yanquis a la llista que pretenem compensar
per un catala dubtos amb un nivell mes elevat d'angles. :-)
En Steve Langasek, el Robert Lang i jo traduim de tant en
tant i consultem sobre detalls rebuscats d'angles quan
calgui.  Aixi que, endavant tu!

Respecte a orientacio i prioritats de traduccio, lamentablement
Debian no calcula estatistiques sobre pagines mes consultats,
etc.  Aleshores, hem d'anar per instint una mica.  Aixo no
t'ajuda si ets novell, pero els altres poden suggerir les
pagines mes importants.

adeu,
Mateu
aka Matt