Re: [Ajuda] DWN 23

Quina gracia, aquest misteri em sembla que Ignasi ha solucionat.
Jo, al llegir-ho a angles, pensava immediatament en altre cosa
totalment, pero per raons semblants.  Als EUA, diuem a vegades
beemer per referir als BMW. Ja que, com ha mencionat l'Ignasi,
en Martin es alemany, em semblava possible, pero no sabia perque,
si sabia aquesta jerga, va escriure beamer amb "ea" en lloc de
"ee".  Aleshores, "projector" o "feix de llum" em sembla correcte,
al no ser que hi ha alguna marca o sobrenom paral.lel a Catalunya.

adeu,
Mateu