Re: [Ajuda] DWN 23

PD: No tinc idea de què és exactament un "beamer" (feix de llum?) però
és alguna cosa cridanera.

A mi em pica que és un projector d'aquells que es connecten a l'ordinador que fan servir els científics per a presentar els seus Pouer Poins, suposo que n'heu vist. (http://www.beamer.at/projektoren/3m/3m.htm)

En principi sembla que no té massa fonament, ja que si fas una cerca tipus

http://www.google.com/search?hl=ca&q=beamer+3m&lr=

(3M en fabrica de trastos d'aquests)
surten sols pàgines en alemany, però bé, en Martin Schultze és alemany i igual se li ha escolat.

Que, original la proposta, eh?

Bé, com a mínim tinc d'aquesta pàgina que esmenta el DWN

http://www.infodrom.org/Debian/events/LinuxTag2002/pictures.html

una foto en la qual surt un debianista i el resultat d'un beamer d'aquests :)

http://pics.jensbenecke.de/linuxtag-2002/IMG_0355

Apa, a veure si té quelcom d'utilitat,

Ignasi

--