Re: [Ajuda] DWN 23

Hola,

La veritat és que la frase no es senzilla però a vore si t'agrada la
meua proposta:

"We were lucky to maintain a large booth and used a beamer as eye catcher to
attract visitors, which worked well."

"Vam tindre sort de mantindre una gran caseta i usarem un "beamer" com a
reclam per als visitants que va funcionar bé"

PD: No tinc idea de què és exactament un "beamer" (feix de llum?) però
és alguna cosa cridanera.

El jue, 20-06-2002 a las 17:12, Antoni Bella escribió:

>   Hola
>
>   Tinc aquesta frase i no m'ensurto amb la construcció:
>
> ##########
> We were lucky to maintain a large booth and used a beamer as eye catcher to
> attract visitors, which worked well.
> - ---
> Ens considerem afortunats de mantindre-hi una llarga caseta i varem usar un
> beamer com a ull per a atreure-hi als visitants, el qual va funcionar.
>
> - --
>
>   Sort

> [...]

<<<           Marc Climent - marclial-gmx-net           >>>
|  "Those who would trade liberty for temporary security  |
|              deserve niether". - B.Franlkin             |