associaci codilliure

Hola, soc el Ferran Fàbregas, membre fundador de l'associació codilliure (associació catalna per la promoció del programai lliure).

Personalment sempre m'ha interesat la traducció al català de debian, donat que aquesta gran distribució m'ha donat moltissimes coses al llarg del tempscrec que ha arribat l'hora que l'associació faci alguna cosa per debian.

Per aquest motiu m'agradaria saber si es possible col.laborar amb la traducció al catala d'aquesta maravellosa distribució.

Atentament,

--
Ferran Fàbregas

PD: si su mail-daemon le retorna los correos al intentar hacer un reply o contestar este correo diciendo que no puede contactar con el servidor, porfavor envie un correo a la dirección ferran.fabregas@upc.es .Gracias.