Re: [GNU TP: ca][ajuda] util-linux [a les acaballes]

  Hola a tothom

  Replico aquest missatge a totes les llistes de correu que conec en català
doncs crec que ho podríeu trobar interessant.

A Diumenge 09 Juny 2002 17:30, Jordi Mallach va escriure:

> No se per què en Debian vam començar ficant "comandament", però ací,
> crec que tots hem seguit el recull del termcat i softcatalà.
>
> En GNOME tb m'he fartat a ficar "ordre" per tot arreu.
>
> Jordi

  En Debian es va començar cercant un mode en consens, al més pur estil de
GNU, el termcat em semblà bé (tot i que es massa tècnic) però el recull de
softcatala intenta tu canviar res del que proposen i ja em diras quelcom
despés. Ara si s'ha d'acceptar per nassos llabors es que ja no estem parlant
del món GNU.

  Excusa'm si ho veus massa radical però si no s'en parla (sols s'accepta) no
farem una feina que puguin emprar / modificar els que vinguin al darrera. (Em
sembla mol que no podrem estar 2000 anys al peu del canó).

  La solució és sencilla, ens unim, ho parlem, si cal trenquem uns quants
plats i en treiem quelcom que es pugui usar / modificar lliurement. La idea
no és meva però n'estic fart de que s'hem vulguin corretgir coses que o són
correctes i acceptades o en qualsevol cas discutibles.

  Per últim vejam si ens trobem a CALIU (sembla que sols estan per Linux
- -almenys de nom- però crec que això també pot canviar) i ho resolvem per a
millor. Si algú creu que aquest escrit no es del seu agrat que ho digui.

- --

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19-pre10_devfs  -  XFree86 4.1.0-17

- -