Re: Release notes

Hola,

--- Jordi Mallach <jordi@debian.org> va escriure:

> Antoni ha fet la traducció d'un dels últims documents que ens faltaven
> per als boot floppies, README-Users.ca.m4.
> Jo estic fent el index.ca.html.m4, i quan acabe només faltaran les
> Release Notes per a tindre tot açò preparat.
>
> Antoni diu que millor si algun altre fa la traducció d'açò, lo cert és
> que ell ha fet mogolló de feina ja. Voluntaris?

Si ningu més s'atreveix, ho faig jo, amb l'ajuda que el Steve pot oferir.
Esta disponible, ja, o si no, quan?

I ja posat, hi ha alguna pagina a www.debian.org que indica les pagines
web seves mes mirades?  Se m'acudeix que seria més lògic traduir per
alguna barreja de popularitat, utilitat i interes personal que no pas
sols l'últim.  He mirat una mica i no la trobo, si existeix.

gracies,
Mateu