paistortuga + COM ES FA-nucli

Lo de Paistortuga es que no men vai enrecordar i et vaig donar la URL
antiga...:P I tampoc vaig recordar que es complicada de veure si no
tens un navegador grafic :/ (has provat el mozilla? crec recordar que
vaig provar-lo en una suse i es veia bastant be...)
El COM ES FA-nucli va avançant (perque es diu aixi oi? COM ES
FA-elquesigui) i ja vaig comentar-li a l'autor, i com que estic amb
problemes de (win)modem, també agafare algun relacionat, estic entre el
PPP-HOWTO o similar. Ja us ho dire.
Una altra cosa: el recull de termes tecnics...es pot consultar a algun
lloc? Softcatala per exemple?
Per cert, la llista aquella que vaig comentar, de feina feta/per fer,
existeix? Si fos aixi, on la podria trobar?
Vinga, fins la proxima.