Re: preguntes comunicació de premsa

On Wed Mar 20, 2002 at 10:46:29PM -0800 Matt Bonner wrote:

[...]

>  "Versio en catala ja disponible!"  (M'agradaria d'alguna manera destacar
>     que Debian no ha cobrat la Generalitat un paston per traduir tot i
>     despres que arribes mesos més tard que la versio en castella.)
>
> Crec que sera important que qualsevol nota a la premsa catalana sigui
> molt senzill, poc tecnic i que destaqui clarament que parla catala.

potser et vingui una entrevista que em van fer fa poc a lamalla.net i on
parlava d'això... (no recordo si ho vaig enviar per aqui)

http://lamalla.net/canal/digitalia/bitsel_lania/article.asp?id=24399

salutacions

m.

--
Miquel Vidal              |  Using Debian GNU/Linux
miquel@sindominio.net     |  yonderboy@barrapunto.com