Re: Release Notes (17 kB)

Bones altre cop.
Am el tema de la cimera i tot el percal he estat una mica desconectat
aquest cap de setmana i m'he trobat un munt de missatges.
Com que no recordo be si al final la majoria sou del Pais Valencia o
no, (crec recordar que si) crec que s'haurien de, diguem-ne
"traduir" les expressions valencianes al catala del nord (si al final
es decideix de publicar tot en valencia m'ho feu saber i ja esta, que
crec que al final no es va parlar i hauria de quedar clar, mes que res
per tenir-ho tot "estandaritzat") Ja direu si es modifiquen o es
deixen tal i com ara estan (jo per si les mosques anire fent)
Degut a "problemes tecnics" (com telecinco a la cimera) crec que
millor deixo la traduccio de la web per mes endavant i m'apuntaria a
fer alguna feina mes indicada per a algun novell com jo (traduccio de
documents, PMF, etc) ja em direu que es ell que hi ha per fer.