Re: [forw] Recull de Termes 3.0

On Wed Mar 13, 2002 at 08:14:13PM +0100 Jordi wrote:

> Miquel, tracta d'aclarir quina llicència volen ficar. Si es tracta de
> linuxdoc.org/COPYRIGHT.html, aquesta és non-free. L'actual LDPL és una
> tipus BSD.
> Jo els suggeriria la FDL o GPL, però sobre tot que no apliquen aquesta
> de la URL.

aquesta era la informació que necessitava! (em sonava molt que hi havia
problemes amb la llicencia LDP)

(tens links a mà sobre els problemes amb aquesta llicencia? La FSF no en
parla... o jo no ho he trobat.)

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux
miquel@sindominio.net    |   yonderboy@barrapunto.com