Altre cop aquí i un dubte d'organització

Hola companys,

igual us recordareu de mi, que vaig dir que tornaria. En aquest cas, amb dos mesos de retard, perdó: (feina, bla, blu...)

M'he estat mirant per sobre els arxius de missatges a la llista i he llegit algun comentari sobre el que es deia que faltava.

>* Subject: Re: nou a la llista
>* From: Jordi Mallach <jordi@debian.org>
>* Date: Wed, 27 Feb 2002 14:46:51 +0100
>
>A les pàgines web, fa falta gent que revise traduccions ja fetes. Tinc
>una saturació de revisions que fer, de les últimes traduccions d'Antoni
>Bella. Potser vols pegar-les una ullada

Com que en el seu moment el que jo feia més era revisar, m'hi puc apuntar. Hi ha alguns fitxers que hagi d'agafar en particular?

Res més, molt de gust de veure-us altre cop i salut,

Ignasi