Re: Últim de Bugs

On Wed, Feb 20, 2002 at 02:47:00PM +0100, Jordi Mallach wrote:

> Jo normalment veig aquestes coses amb guions normals, no amb
> subratllats. Només veig els subratllats en noms de variables en scripts
> , per exemple, on no hi ha més remei que ficar-ho amb "_".
>
> No se, que prefereix la gent? Ja sé que es un detall sense importància,
> pero molaria ficar-ho igual per tots els documents.
>
> Juntem paraules amb - o _?
> (només en casos com 'merge "número-d'error" "número-d'error"')

	Home, jo acostume a fer el mateix que el text original, però
    tenint en compte que en català el guionet és un caràcter usual,
    potser faríem millor d'usar el guionet baix, per si les mosques...

    Ivan (aaarg, no tinc temps per traduir el release.sgml!)

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @