Traducció de les plantilles d'X per debconf.

	Ieepa, bon ditardanit!

	Tinc terminades les traduccions de les plantilles d'XFree86 per
    debconf.  Si vos fa fer-hi una ullada, puc enviar-les a la llista,
    serà un tar d'uns 15 kB...  Això sí, no pot faltar la famosa
    Llista de Paraules Maleïdes (TM).  Si hi ha més d'una traducció,
    la que he usat és la primera.  L'interrogant significa que no ho
    tinc massa clar.  Opineu-hi, opineu-hi...

anti-alias		suavitzat
			antidentat (?)
Direct Rendering Infrastructure (DRI)
			Infraestructura de Representació Directa (DRI)
deprecate, to		desaconsellar
display manager		gestor de pantalla (display manager)
double-buffer		doble búfer
			doble memòria intermèdia (?)
fixed-frequency monitor	monitor de freqüències fixes
framebuffer		«framebuffer» (?)
graphical login		quadre gràfic de connexió (login)
GUI			Interfície Gràfica d'Usuari (GUI)
horizontal sync		sincronització horitzontal
keyboard layout		disposició del teclat
keycode			codi de tecla
(non-)spacing key	tecla que (no) avança el cursor
rasterizer		representador
render, to		representar
rendering		representació
scroll			desplaçament
trackball		«trackball» (?)
X Image Extension (XIE)	Extensió d'Imatges per X (XIE)
X server wrapper	embolcall del servidor X

	Per cert Jordi, ara què faig, pq ho vaig llegir no-sé-on però
    no ho tobe.  Envie un informe d'error per quin paquet?  Amb quin
    format?

    Au!
	Ivan (algú es partirà configurant el ratolí) XP
--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @