Re: Qui t? el dselect-beginner.sgml?

On Tue, Jan 08, 2002 at 03:29:39PM +0100, Jordi Mallach wrote:

> no, no, actualitza, per? seria molt convenient que alg? el revisara, ja
> que aquesta traducci? te molt?simes coses espec?fiques de Debian que
> s'haurien de consensuar. Tamb? ?s un programa que es veu molt?ssim en
> els nostres sistemes.
>
> Alg? pot pegarli una ullada al po?

	Uuuufff, va vinga, si cal el repassaré jo, però a aquest pas
    no sé quan acabaré de traduir el gettext...  Que algú em passe el
    PO!

    Ivan
--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @

So Long, And Thanks For All The Fish, Douglas!