Re: Traducci?_de_about.wml

On Tue, Dec 18, 2001 at 03:26:06PM +0100, Jordi Mallach wrote:
> Apart de lo de l'euro, he canviat el t?tol de la p?gina, per a que
> concorde amb la traducci? de la portada (Quant a Debian).

	Ummm, això de l'euro tb ho vaig pensar, però no ho posí al final
    pq encara que euros =~ dólars, ningú no t'assegura que el programari
    et coste ací el resultat de passar de dólars a euros, sinò que sol
    ser més car pels transports, duanes i altres herbes...  Però tampoc
    pense que siga tan important, a la fi i al cap...  Vinga, euros!

> Tamb? he llevat el comentari del traductor, no s'ha ficat a cap p?gina,
> per? s? que fique els autors en els logs de CVS.

	Oi?  Hehe, no passa res...

> Tamb? he afegit una resenya a debian-user-spanish i
> http://cat-linux.com/.
>
> No far? commit fins que alg? diga "ok!" a lo de l'euro i la resta de
> canvis :)

	Per mi, «ok»!  (Hei, Olea tb diu que cal usar guillemots!)
    Bé, vaig al gettext, que el .po no el pot entendre ni el meu
    emacs...

    Au!
	Ivan (m'he deixat les claus a casa...)
--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @

So Long, And Thanks For All The Fish, Douglas!