Dubtes en un PPC

Hola a tothom!!!

Soc un neofit en Linux amb moltes ganes d'apendre i desprès de seguir
la llista durant uns dies he decidit trencar el meu silenci i destorbar
una mica amb consultes que desitjo no siguin considerades fora de
lloc. Jo tinc un Macintosh Performa 6400/180 en el que he instal.
lat la Debian 2.2.r3. Ara estic probant la 2.2r4. Però tinc uns dubtes
i potser amb els vostres coneixements podrieu ajudar-me. De bon començament
no consegueixo que el tipus de teclat sigui español i nomès tinc
opció entre americans, francesos i alemanys, com ho he de fer ja
que el meu teclat a mès es el clàssic de macintosh amb connexió adb.
Cal que hem faci un mapejat nou del teclat? Com es fa?

De moment no vull atevalar més, gràcies

Enric