Re: tot preparat

On Fri, Nov 23, 2001 at 06:28:14PM +0100, Robert Lang wrote:

> Fa temps que us ho volia dir... A mi em sortia un missatge que
> deia "Locale not supported by the X server" (o alguna cosa així),
> o sigui que li vaig preguntar a un tal Marc Huguet Puig, l'autor
> del Catalan-HOWTO. Això és el que em va respondre:
[...]

	Uau, gràcies Robert (i transitivament Marc)!  He mirat què porta
    ja fet la Potato, he treballat la intuïció per veure quines línies
    no caldrien, i finalment he observat que l'únic que cal en una Potato
    és afegir aquestes línies a /usr/X11R6/lib/X11/locale/locales.alias:

ca						ca_ES.ISO8859-1
ca_ES						ca_ES.ISO8859-1
ca_ES.ISO-8859-1				ca_ES.ISO8859-1
ca_ES.ISO-8859-15				ca_ES.ISO8859-15
ca_ES@euro					ca_ES.ISO8859-15

[...]
> Després d'això funciona com una seda :-)
>
> No sé si era això el que estaveu dient, però espero que serveixi
> d'alguna cosa.

	Ostres, no veges si serveix!  Ja em rutlla el Blackbox!!!

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @