Re: tot preparat

On Fri, Nov 23, 2001 at 06:28:14PM +0100, Robert Lang wrote:
> Fa temps que us ho volia dir... A mi em sortia un missatge que
> deia "Locale not supported by the X server" (o alguna cosa així),
> o sigui que li vaig preguntar a un tal Marc Huguet Puig, l'autor
> del Catalan-HOWTO. Això és el que em va respondre:
>
> El problema és el següent: les X, utilitzen un sistema de locals una
> mica diferent al que dóna la llibreria de C, que és el que tu tens
> instal·lat. Els locals de les X ja es distribueixen amb el mateix
> paquet, i els pots trobar al següent directori:

[...]

La bona notícia és que pareix que en les X de sid/woody tot açò ve de
sèrie.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E