Es necessita substitut per a revisor

Hola,

lamento profundament comunicar-vos que entre els mesos
de setembre i desembre, ambdós inclosos, no podré
col·laborar amb l10n, ja que m'espera una feinada de
campionat.

Si user continua amb el trànsit al que estàvem
acostumats, suposo que encara se'm hi podrà veure.

A no ser que em passi al botiflerisme més descarnat en
aquest període (poc probable), durant Nadal o una mica
més tard tornaré amb les ganes de sempre (em reservo
el manual de l'apt! :)

Aquesta setmana acabaré l'assumpte del capítol de
Ingrid i a veure si en puc corregir algun altre.
Lamento també tots els retards. Se'm va petar el disc
dur només tornar de vacances i tinc merders amb el
correu.

Doncs res, ja em despediré del tot més endavant.

Salut,

Ignasi