Re: mounik.org

Я таксама. Але сама інсталяцыя вікі досыць простая, а далей у тэорыі яно само павінна, калі платформа працуе. Магчыма, ёсць сэнс паглядзець, ці не прадастаўляе хто бясплатны вікі хостынг, ды здампіць усё туды, каб самім падтрымкай платформы не займацца.

Ihar

> цяпер там зусім 403.
>
> Алесь, можа, варта падзяліцца архівам базы, каб зацікаўленыя асобы маглі
> аднавіць рэсурс? Віктар, возьмеш рэсурс пад сваё кіраванне?

Я з уёбам ніяк не звязаны, ані web праграміст, ні адмін, не ведаю дзе
там што. Але аднаго таварыша спытаюся.