Re: iso 639 (Hizkuntzen euskarazko izenak)

Kaixo Pi,

Nahiko zaila izaten da Marcos arrapatzea, nahiko lanpetuta baitabil bere
proiektuekin. Hala ere hona hemen bere helbide elektronikoa:

marcos.goyeneche@unavarra.es

edo

marcos@euskalgnu.org

Piarres, nahi baduzu posta-zerrenda honetara bidal dezaket (eta baita
zuri zuzenean ere :) hizkuntzei eta lekuei buruzko mezuak dituen PO bat
edo beste.

OOoaintxearte,

Dooteo

Jatorrizko mezua: og., 2008-07-03 10:57 +0200, egilea: pi