piska bat laguntzera

Pi, Dooteo, zer moduz,

Zerrendara harpidetu berri naiz, Pik proposatu bezala. Aurreko mezuak begiratu ditut piska bat, neure burua apur bat kokatzeko: jo ta su zabiltzatela ikusten dut.  Pi, esan didak debconf fitxategiak itzultzen habilela, eta horri heldu ahal diodala: ni prest. Zuek esan. Zuek duzue argi zeri heltzea komeni den. Kontuan izan denbora apur bat beharko dudala egokitzeko eta erritmoa hartzeko. Euskaraturiko PO artxiboen zerrenda begiratu dut eta ikusi dut pilo bat egin duzuela (eta egiteko ere ugari dela!). Nahi duzuen arte, aupa zuek!