Re: Pregunta

  Hello:

  This list language is english only, so you can either forward the question
in English or alternatively look for help in a spanish user list:
http://lists.debian.org/debian-user-spanish/

=====

  Hola:

  El idioma de esta lista es inglés exclusivamente. Por favor, formula tu
pregunta en este idioma o pide ayuda en la lista específica en español:
http://lists.debian.org/debian-user-spanish/

  Un saludo,

--
     Raúl Sánchez Siles