Re: lspci: nomi dei device

:-> "Francesco" == Francesco Donadon <francesco.donadon@katamail.com> writes:

    > CONFIG_PCI_NAMES:

    > By default, the kernel contains a database of all known PCI device
    > names to make the information in /proc/pci, /proc/ioports and
    > similar files comprehensible to the user. This database increases
    > size of the kernel image by about 80KB, but it gets freed after the
    > system boots up, so it doesn't take up kernel memory. Anyway, if you
    > are building an installation floppy or kernel for an embedded system
    > where kernel image size really matters, you can disable this feature
    > and you'll get device ID numbers instead of names.

> [...]

no, questa serve solo per abilitare una vecchia funzione che fa vedere
una sorta di output di lspci dentro /proc. Il problema di woody e` che
ha un lspci vecchio.

Pf

 Pierfrancesco Caci | ik5pvx | mailto:p.caci@tin.it  -  http://gusp.dyndns.org
  Firenze - Italia  | Office for the Complication of Otherwise Simple Affairs
     Linux penny 2.4.21-ac1 #1 Sat Jun 14 22:51:10 CEST 2003 i686 GNU/Linux