RE: pgp ?

Il giorno Wed, 21 Nov 2001, mdiego@tiscali.it così ha scritto:

|From: mdiego@tiscali.it
|To: Debian-lists ITA <debian-italian@lists.debian.org>
|Date: Wed, 21 Nov 2001 16:25:07 +0100
|Subject: RE: pgp ?

|Fargli capire che è colpa di autluc, che è quanto di meno standard esista.

  Anche Pine mi presentava la sua mail come due allegati, uno di testo ed uno
consistente in un'applicazione non visualizzabile.  Però l'allegato testo mi
era anche visualizzato come fosse il corpo del messaggio.

  Che Out-of-luck sia quanto di meno standard esista non ci piove.

  Sandro

On Tuesday, Nov. 20, Microsoft reached a settlement in the
class action lawsuit brought against the company.

Read about the settlement:

https://redhat1.rgc2.net/servlet/cc3?mw1%27%2B.9om%7Ekzlv_kzsjx1vk9K9%2FA

Read Red Hat's proposal in response:

https://redhat1.rgc2.net/servlet/cc3?mw1%27%2B.9om%7Ekzlv_kzsjx1vk9K9.A

Judge J. Frederick Motz has invited written comments from
interested third parties via fax. We strongly encourage you to
fax your comments. He will make his final decision whether or
not to accept the settlement in a hearing on Tuesday, Nov 27.
This is your last chance to influence this settlement.

[...]

Bellum se ipsum alet.
        La guerra nutre se stessa.

Livio, "Ab urbe condita", XXXIV,9